Pages

9/9/16

BTS - Get Inspired shoot

Denne uken har jeg vært i Trondheim for å fotografere Tone Damli og Kathrine Sørland for Getinspired.no. Se Behind the scenes bilder nedenfor.

TRONDHEIM! Wow - for en flott by! Dette her er saker altså. Locations rundt hvert hjørne, fint vær og hyggelige folk. Dette liker vi. ;) Dette her var jomfruturen min. Har aldri vært i Trondheim før, og må si at selv om jeg ikke fikk tid til å være i sentrum eller se så mye mer enn foto-locations ble jeg forelsket i byen. Her må du ta turen!

DAG 1
Tirsdagen startet med en god frokost på hotellet kl 07:30. Deretter ble jeg hentet av Elena og Ingrid fra Get Inspired. Det ble en liten kjøretur der dem viste meg de ulike locationene som vi skulle fotografere på. Den første ble litt "utenfor" byen der man kun hadde sjø rundt oss. Utrolig fint og passet perfekt for yogabilder. Kathrine startet fotoshooten. :)

Photoshooten med Kathrine startet vell rundt kl 9 og holdt på til sånn ca kl 13. Deretter kom Tone inn i bildet og vi tok bilder av dem sammen og hver for seg. Vi hadde mange ulike locations og fikk tatt en rekke ulike bilder. Photoshooten var over i 5 tiden og da gikk turen tilbake til hotellet før vi skulle spise middag. Lang men super moro dag der vi fikk fotografert en haug med ulike outfits. Følger du Getinspired.no på Instagram kan du allerede se et par av bildene som ble tatt. :)

Vi spiste lunsj på en utrolig fet café! Kjempe god mat og stilfult interiør.

Vi tok bilder i nytt flott Kari Traa ull som kommer snart for salg. Her brukte vi cafeen som location. Disse bildene ble sweet!

DAG 2
Tid for å ta enda flere bilder! Kathrine reiste dessverre hjem denne dagen, men vi fikk tatt en god del av Tone alene. Silje, grunderen av Getinspired.no ble også med på noen av bildene. Her tok vi mer røffe og urbane portretter og mer treningsklær outfits. Tone poserte i blant annet et nytt merke som hetter EIVY som hadde utrolig mye kult. Blant annet et stilig leopard sett. Du finner det på nettbutikken.

Etter 6-7 timer med fotografering var vi ferdige. Tone og jeg pakket kofferten og tok taxi til flyplassen. Kjappe og effektive dager rett og slett. :) Jeg hater jo å sitte med mye arbeid, så jeg fikk redigert absolutt alle bildene samme dag. Det ble vell levert over 800 bilder. Vanskelig å velge når man har så flotte modeller og så stilige outfits. He he ;)

Tusen takk til Get Inspired for oppdraget og takk til Tone og Kathrine for en gøyal shoot. Jeg hadde det mega kult.

Klikk HER for å komme til getinspired.no